duminică, 5 martie 2017

Review: Săpunul solid Harmony cu lămâie


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să fac o postare foarte scurtă, o mică recenzie, ca să scriu așa. Iar vedeta recenziei să fie săpunul solid cu miros de lămâi a celor de la Harmony.
        Eu l-am găsit prin Auchan, costa sub un leu (undeva între 80 și 90 de bani), mai erau și alte arome ale firmei. 
        Săpunul chiar miroase proaspăt,  a citrice, deci se înțelege de unde lămâile de pe ambalaj. De consumat, nu știu cât de ușor sau de greu se consumă deoarece am mai multe produse în uz în același timp, așa că le alternez. Cu ce nu sunt de acord: săpunul usucă pentru câteva ore până și pielea mea grasă, deci nu e hidratant, deși pe ambalaj se precizează contrariul.
        Nu spun că e un produs rău, mai ales că l-aș recumpăra când se mai încălzește afară, deci nu peste multă vreme, doar că mai am jumătate din acesta plus încă unul neînceput.
        Nota mea pentru produs: 9 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu