vineri, 3 martie 2017

Review: Apa micelară marca proprie Auchan



        Hello! Cum mai sunteți? Hai, e deja vineri, e aici week-end-ul, mai sunt doar 3 săptămâni până la Formula 1. Si pe mine parcă mă mai lasă răceala, sper să fie ok și săptămâna viitoare să pot filma pentru preferatele lunii februarie (pardon, că pe acelea le-am filmat săptămâna trecută) „Winter empties”, nu de alta dar să mă scap de o grămadă de ambalaje, o să vedeți.
        Vedeta de azi este apa micelară marca proprie a celor de la Auchan, eu am cumpărat-o acum nici nu mai știu cât timp, cred că are deja 3 luni jumate sau 4 de când a fost achiziționată & desfăcută. A costat în jur de 10 lei și vine într-o butelcă de 500 ml, ceea ce e un gramaj foarte mare din punctul meu de vedere.
        Eu, personal, am încercat-o doar pe machiaj ne-waterproof, iar la capitolul acesta se descurcă bine rău de tot: corector stick, mascara, farduri de pleoape sidefate & mate mai deschise sau mai închise, creioane de ochi în nuanțe de verde & maro & negru, creion de buze în nuanță de mov, ruj în nuanță de burgund. Nu a rezistat nimic în fața acestei micelare.
      Singurul lucru care ar putea să mă nemulțumească e ceva subiectiv în sensul că ar trebui consumată în 6 luni de la deschidere și la mine se consumă greu pentru că nu am atât de mult machiaj cât să am ce consuma din ea. Mie chiar îmi place produsul, până să mai vreau să mai încerc (Săgetătoare, ce vreți mai mult?) și altceva cred c-o să-l reachiziționea.
         Nota mea pentru ea: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu