sâmbătă, 11 martie 2017

Hidratarea pielii pe timp de iarnă


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să abordez un gen de subiect pe care nu-l prea abordez prea des, deoarece încă nu mă descurc prea bine cu asemenea articole.
         Deci, azi vreau să vă vorbesc despre hidratarea pielii pe timp de iarnă, cu precădere a buzelor, a călcâielor și a mâinilor, că de altceva nu am nevoie cu tenul meu gras.
         Hidratarea pielii e importantă, să știți acest aspect, eu o observ pe mâini și buze, cam singurele zone problematice la mine. Dacă buzele mele se crapă și se usucă, ceea ce vine la pachet cu usturimi și aspect inestetic, dar și mâinile mele se usucă și se crapă cu aceleași repercursiuni ca în cazul buzelor mele.
         Până pe la sfârșitul lunii februarie nu am avut mari probleme cu pielea mâinilor, dar, totuși, am folosit destul de multă cremă de mâini, din patru creme, mai am din vreo vreo cât să mă folosesc timp de vreo două săptămâni trase de păr, deci nu foarte multă cremă, iar două o să le vedeți în curând într-un articol „Winter Empties” pe care sper să reușesc să-l filmez mâine.


         Crema de mâini cu gălbenele de la Geroroyal nu e o prezență nouă aici, pe blogul meu, deja o știți de vreun an de zile, e foarte ok la cei nici doi lei întregi cât costă. Surata ei cu măsline e la fel de bună pentru același preț modest. Ceva mai grasă și poate mai potrivită sezonului a fost cea cu extract de bumbac și alantoină de la Blanchette B. Crema de mâini a celor de la Sandel aș putea-o încadra mai degrabă la creme de mâini potrivite unei prognoze meteo fără interperii, mi se pare că are o formulă, așa, mai light, dar a costat undeva la trei lei prin Bănuțel.


        Pentru călcâie, eu am avut pe stoc niște cremă deodorantă hidratantă cu extract de caise de la Gerovital Happiness, a fost foarte ok pentru nevoile mele, iarnă fiind, nu am fost cu tălpile pe afară să mi se suprasolicite pielea din zona respectivă.


       În schimb, și la capitolul buze pot spune că am făcut puțin abuz, așa cum ar trebui să facem cu toții pe timp de iarnă sau vară. Eu am avut trei balsamuri de buze, unul dintre ele este doarpe jumătate gol, restul și-ar avea locul în „Winter Empties”, asta dacă nu uit să le includ. Despre balsamul în varianta Classic a celor de la Cien sigur v-am povestit, acesta este ultimul din setul de trei bucăți. Cred că și despre cel Himalaya Herbals vi-am scris câteva cuvințele.

       Totuși, la capitolul ten, nu vi-aș recomanda să-mi urmați exemplu, ci să folosiți o cremă ceva mai hidratantă ca de obicei, chiar și celor cu ten gras ca al meu.

       Cam astea ar fi de spus în capitolul despre hidratarea pielii.

2 comentarii:

  1. Si eu consum 2balsamuri de buze in paralel-de la melkior si nivea, si 2 creme de maini - balea si avon. Crema am si pentru ten. Pe corp mi.e cam lene, desi am un unt de shea demential. Dar... Calcaiele sigur o sa faca figuri curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, eu sunt norocoasa, am pielea destul de grasa pe tot corpul, nu numai tenul, am observat asta cand am folosit sapunul solid cu lamai de la Harmony. Mi-e dor de balsamul de buze Essential Care de la Nivea, e sigurul lor balsam de buze care chiar m-a dat pe spate.

      Ștergere