miercuri, 2 noiembrie 2016

Review: Săpunul solid Dove cream oil


        Hello! Cum mai sunteți? La mine e cam răcoare afară, pot spune că aproape mă resimt după schimbarea de oră, mai ales că sunt o iubitoare de timp frumos, lumină naturală și dormit până pe la orele 14. Se cam bat cap în cap mai nou, nu-i așa?
        Pentru astăzi mi-am propus să vorbesc (adică să scriu mai bine exprimat) puțin despre săpunul solid Dove oil cream, cred că este gama nouă, cu argan. Mi-am cumpărat acest săpun prin septembrie, așa, mai degrabă de dragul reducerii. Nici nu știu exact ce zi a săptămânii a fost când l-am cumpărat, mai am obiceiul de a răscoli răftulecele de reduceri de prin Kaufland, de unde l-am luat. Motivul aparent pentru care a fost redus cu 30% a fost ambalajul deteriorat, se vede și în poză.
        Mi-a plăcut cât de cât săpunul, pielea de pe corp și de pe mâini s-a înțeles cu săpunul. Totuși, tenul meu nu s-a-nțeles deloc cu el adică mi l-a uscat de mi l-a zvântat pentru câteva zile, cu toate că am tenul mixt / gras, Deci un mare nu pentru tenul meu. Iar parfumul nu a fost natural deloc, mi s-a părut mai discret dar foarte artificial, nu neplăcut.
        Se găsește prin mai toate lanțurile de magazine, cam aproximativ 3 lei costă un săpunel din ăsta, cam multicel pentru ceea ce poate face (1,94 lei e un preț corect, bănuiesc că restul e doar marketing).
        Nota mea pentru produs: 8 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu