marți, 1 noiembrie 2016

La ce mai visează Ella #2: Maxi-balsam, mini-șampon

        Hello, oameni buni! În sfârșit îmi mai pică și mie fisa despre ce să scriu și cheful de a o face. Postarea de azi cred că va fi mini scurtă, sinceră să fiu.


        Sursă foto


        Fetelor, acum foarte sincer, câte sunteți în situația următoare: vă luați un șampon de păr la 200 - 250 ml și un balsam de păr la 200 ml; toate bune până aici, dar nu durează mult până vă treziți fără niciun strop din balsamul de păr iar din șampon pare c-ați folosit nici jumătate, în condițiile în care le-ați luat împreună și tot înpreună le-ați început și folosit.
        Ce nu înțeleg eu e faptul că firmele scot pe piață șampoane în diferite „gramaje” 200 / 250 - 400 / 500 - 750 ml dar balsamurile și măștile de păr tot la 200 ml le lasă. Chiar nu înțeleg. În cazul meu particular, situația ar trebui să fie pe dos, balsamuri de păr în cantități enorme și șampoane mici.

4 comentarii:

  1. aici tind sa fiu de acord sau sa-ti recomand balsamurile kallos. au si la 500 si la 1000 ml

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sugestie. Bine ca le-am adus si prin Kaufland.

      Ștergere
  2. La mine e pe dos, si ma oftic maxim cand se termina samponul si mai am balsam.

    RăspundețiȘtergere