duminică, 20 noiembrie 2016

Review: Săpunul lichid Cien cu rodie


        Hello! Cum mai sunteți? Acum observ că și week-end-ul trecut tot despre săpunuri  am vorbit, și mai am încă două săpunuri despre care să vă vorbesc înafară de cel care face obiectul postării de azi.
        Mi-aș dori ca și acest week-end să se fi terminat cât de cât aproape la fel de frumos ca cel precedent, cursa de Formula 1 care a durat cam trei ore aproape că a șters cu buretele faptul că tocmai ce ninsese în noaptea dinspre sâmbătă spre duminică și că eu eram cu o viroză și o insomnie. Deși au fost două zile însorite, calde, aproape fără nori, ieri chiar am ieșit afară în tricou cu mânecă scurtă la 19 grade cu mult soare și fără vânt (asta ca să nu comenteze vreun nerealist c-o să trag luni de zile de vreo gripă sau viroză din cauza asta, cum văd că e moda mai nou).
        Astăzi, sau mai bine zis în seara asta scriu despre săpunul lichid cu rodie a celor de la Cien, varianta rezervă în „perfuzie” de plastic. Nici nu mai țin minte exact când l-am cumpărat, a fost în perioada cuprinsă între 11 august și cândva prin octombrie, văzusem varianta Sensitive la tati când furăm prin Grecia. 
        Mi-a plăcut destul de mult varianta aceasta cu rodie, miroase dulce - fructat și ține o veșnicie, sincer, la cei 750 ml pe care îi are, și am folosit vreo treime doar pe post de gel de duș, știți bine că sunt genul care se plictisește foarte, foarte ușor de lucruri. Nu-mi pare c-ar usca prea tare sau ceva de genul mâinile, iar pe corp s-a comportat ca pentru o piele normală (veșnica mea piele mai grasă...).
        Cred că e un produs sezonier prin Lidl, nu îl găsiți tot timpul, dar merită să investiți cei 6 lei în produs, cât costă acest săpun lichid.
        Nota mea pentru produs: 10 / 10.

2 comentarii:

  1. eu am de la ei un sapun lichid cu fructul pasiunii, parca, e tare fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din săptămâna XXL? Parcă atunci am cumpărat ceva de genul și eu...

      Ștergere