miercuri, 23 decembrie 2015

Review: Balsamul de mâini Sandel


        Hello! Ce mai faceți? Azi vă vorbesc puțin despre balsamul de mîini de la Sandel (tot de la mami îi și ăsta), așa încât să pot face cât de curând o nouă comparație între diverse creme de mâini. Sinceră să fiu, nu știu în ce ordine vor apărea articolele, dar am de gând să vă mai vorbesc despre încă o cremă de mâini pe lângă acest balsam de mâini ca mai apoi să tot fac pe comparații. Mi se pare interesant să fac diverse comparații între produse, de multe ori mă trezesc că produsele scumpe sunt destul de rele iar unele ieftine chiar mă suprind plăcut; nu știu exact când, dar cred că am de gând să fac un top trei sau un top cinci al cremelor de mâini pe care chiar le-am folosit cât de cât de când am început acest blog, să văd exact cum se merită să creez acel top.
        Despre balsamul de mâini din discuția de azi nu am foarte multe să vă zic. Mami l-a luat dintr-un Bănuțel dar nu știu cu cât, oricum, acolo sunt o grămadă de produse cosmetice destul de ieftine dacă nu chiar foarte ieftine, pe majoritatea eu le știu importate din Ungaria, se vede și din poză faptul că pe tub scrie în maghiară. Produsul lasă o ușoară peliculă pe mâini care dispare în vreo maxim o oră, cel puțin de pe mîinile mele. Problema mea e faptul că deși mi se pare că are o compoziție ușoară, spre deosebire de Nivea Cream, tot nu hodratează prea bine mâinile, așa încât nu recomand produsul celor care au probleme ceva mai măricele cu pielea.
        Nota mea pentru acest produs e 7, din cauza faptului că nu e foarte hidratant dar totuși intuiesc că are un preț decent, deci face în majoritatea cazurilor ceea ce te-ai aștepta de la un asemenea produs, deși nu e ceea ce am eu nevoie în această perioadă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu