marți, 8 decembrie 2015

Review: Balsamul de buze Sensitive marca proprie Carrefour


        Hello! Știu, ieri vi-am promis că am o idee mai aparte pentru niște viitoare postări, dar această recenzie consider un pas important înainte de a pune în practică respectiva idee.
        Astăzi vă povestesc pe scurt despre ultimul balsam de buze pe care l-am încercar, și anume varianta Sensitive a balsamului de buze marca proprie Carrefour. Ce-i drept, și acest produs a fost cumpărat tot de mama pentru bunica, dar bunica n-a mai apucat să-l folosească. A fost luat împreună cu varianta cu miere și lapte despre care v-am vorbit aici, cred că ambele au costat împreună 6 lei. De ce erau atât de ieftine? Din două motive: sunt produse marccă proprie a unui mare lanț de magazine și, în plus, aceste două balsamuri de buze expiră la sfârșitul acestei luni.
        Îmi place foarte mult acest produs. Este al doilea în lista de balsamuri de buze, după Nivea Essential Care. Diferența dintre ele este oarecum subtilă, acesta de la Carrefour nu este chiar chiar atât de emolient ca cel de la Nivea, dar își face foarte bine treaba, l-am folosit aproape exclusiv toată vara și toată toamna, sunt aproape rare ocaziile în care am apelat la alt produs, și asta deoarece mi-era lene să-l car după mine peste tot și să-l tot mut dintr-o poșetă într-alta. Ceea ce doresc să transmit e faptul c-aș da doar pentru acest produs 6 lei. E mult mai calitativ față de ceea ce-a cheltuit mami pe el. Dacă cineva mi-ar recomanda un balsam de buze mai ieftin, dar totuși foarte bun, acesta ar fi prima recomandare pe care ar primi-o de la mine.
        Prin urmare, acest produs primește nota 10 de la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu