duminică, 26 iulie 2015

Review: Șamponul Head & Shoulders Ocean Energy


        Hello! După ce l-am folosit până ce l-am terminat, e timpul ca acest șampon să-și primească recenzia de drept.
        L-am cumpărat din Kaufland dar nu mai țin minte cu cât. Mă gândeam că e timpul să le mai dau niște șanse șampoanelor Head & Shoulders și să testez cam care dintre șampoane îmi usucă părul și care nu.
        După ce-am stat să îi observ efectele pe părul meu mai bine de o lună jumătate am ajuns la următoarea concluzie: deși și acest șampon mă scapă de mătreață, îmi usucă puțin părul. Iar vara trebuie să-mi spăl părul la 2 -3 zile căci transpir iar șamponul nu face față chiar deloc la acest capitol.
       Nu sunt foarte sigură că n-aș recumpăra produsul, ci doar că l-aș cumpăra doar în situații disperate.
       Notă acordată: 7,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu