marți, 21 iulie 2015

Noutățile de la Lidl

        Hello! Îmi pare rău că vin atât de târziu cu noutățile de la Lidl, dar sâmbătă am fost destul de ocupată, duminică n-am fost pe acasă aproape toată ziua iar seara am căzut lată de obosită, am adormit în mai puțin de 5 minute de când am băgat capul în pernă, ceea ce e foarte neobișnuit căci de obicei îmi ia și o oră pe puțin s-adorm.
         Prin revistele de la Lidl n-am prea găsit noutăți, doar gelurile de duș și deodorantele sau antiperspirantele din colțul stânga sus le-am găsit, dar am văzut florile și cafeaua (doar știți că-s dependentă de cafea, nu?).
         În momentul în care scriu articolul n-am chef să fac și o trecere în revistă a articolelor pe care le-am postat de la ultimul articol de acest gen, așa că scăpați de ea.

P.S.: Articolul ăsta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu