joi, 2 iulie 2015

Review: Paleta de culori JullyRose

        Hello! Probabil ați văzut în postarea de ieri cele 3 palete care erau în dotarea mea. Zic erau deoarece cea cu oglindă mare cât capacul, de la Ruby Rose, am aruncat-o marți seara deoarece se cam terminaseră culorile care-mi plăceau și nu în ultimul rând, era deschisă deja de vreo 6 ani, ceea ce mi se pare deja enorm de mult. Despre paleta respectivă nici n-o să vorbesc pe blog.
        Așa încât azi voi vorbi despre una dintre cele 2 palete de farduri pe care le mai am acum printre cosmetice, mai precis despre această paletă de la JullyRose:


        Am cumpărat această paletă de farduri de pleoape acum vreo 2 ani, nici nu mațin minte de unde și cu cât. Nu toate fardurile sunt atât de pigmentate pe pleoape pe cât par în cutiuță.  Având în vedere că eu nu folosesc nimic pe pleoape înainte de a-mi aplica fardurile, acestea se strâng în pliu de la un moment dat și se estompează de la un moment dat, dar țin cam 3 - 4 ore bune pe pielea mea. Mai jos vă arat cum se văd culorile pe pielea palmelor mele:












        Culorile sunt luate în ordinea din cutiuță, așa încât primul roz e atât de subtil încât nici nu se poate observa în poză.
        Notă acordată: 6,5 / 10.


2 comentarii: