vineri, 10 aprilie 2015

Review: Deodorantul Nivea Pure & Natural Action cu iasomie

        Hello everybody! Azi e ziua deodorantului cu miros de iasomie de la Nivea.
        L-am luat anul trecut prin vară din Carrefour, nu mai știu exact cu cât, dar parcă sub 10 lei, nu prea am obiceiul să dau peste 10 lei pe deodorante / antiperspirante, trebuie să fie o situație destul de excepțională să dau mai mult de atât pe unul.
         La un moment dat l-am folosit și cât timp eram afară, dar dădusem peste cine știe ce mai interesant, așa că l-am pus la păstrare până în iarna asta când l-am și terminat. Dar nu l-am mai folosit pentru ieșit din casă decât eventual pentru mersul la magazinul din colțul străzii după experiența neplăcută avută cu 8 x 4 Party Fever din data de 20 ianuarie a anului acesta.
         Mirosul este unul proaspăt, ușor amărui, nu știu de ce am percepția asta asupra produsului, dar în fine, asta este. În casă oferă o oarecare protecție, și pe timpul nopții (da, ați citit bine și pe timpul nopții, trebuie să mă protejez cumva că oricum transpir puțin și pe timpul nopții).
          Dacă aș recumpăra produsul? Nu cred, nu mai folosesc atât de mult deodorantele, și oricum, am alte deodorante care-mi plac mult mai mult.
        Notă acordată: 6 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu