joi, 2 aprilie 2015

Review: Anti-perspirantul Lady Speed Stick Waterproof

        Hello everybody! Azi voi povesti despre anti-perspirantul stick Lady Speed Stick Waterproof.
         L-am cumpărat vara trecută, era ceva promoție la ele și am plătit undeva la 14 - 15 lei pe 2 bucăți, așa că am făcut o oarecare afacere cu ele, și se încadrează în limita de 10 lei / produs după care mă ghidez în mod normal.
        Produsul este unul bunicel după părerea mea, mă protejează ore bune în condițiile în care sunt genul care transpiră enorm de mult și nu în ultimul rând, îmi place faptul că are un miros discret, nu va eclipsa niciun parfum dar nici nu se va combina într-un mod neplăcut cu acestea; totuși, trebuie să menționez faptul că mirosul e foarte ok, dar am întâlnit mirosuri de anti-perspirante stick mult mai interesante.
         Despre mine trebuie să precizez faptul că nu neapărat evit anti-perspirantele cu aplicare de tip aerosol, ci doar că mă irită faptul că sunt înecăcioase în condițiile în care locuiesc și voi locui o vreme îndelungată într-o garsonieră așa că pe acestea le folosesc mai rar, deși ați citit prin octombrie - noiembrie faptul că am avut ceva anti-perspirante cu aerosoli.
        Dacă aș reachiziționa produsul? Dacă au prețuri sub 10 lei și dacă sunt plictisită de altceva. E trecut pe lista aceea a produselor bune, pe care poate le-aș reachiziționa, dar care nu m-au dat pe spate.
        Notă acordată: 9 / 10.

2 comentarii:

  1. am avut neplaceri cu deodorantele aerosoli de la Lady speed stick, dar unul de genul m-ar tenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie în general nu-mi plac antiperspirantele cu aerosoli deşi în ultima vreme am observat că tocmai ele mă protejează cel mai bine.

      Ștergere