luni, 6 aprilie 2015

Review: Balsamul de păr Elseve Arginine Resist

        Hello everybody! Azi vă vorbesc despre un balsam de păr pe care l-am folosit acum ceva vreme dar despre care abia acum apuc să vă vorbesc.
        Am avut de 2 ori acest balsam de păr deoarece îmi înmoaie foarte bine vârfurile părului iar asta mi-a plăcut foarte mult. Dar altceva n-a făcut chiar deloc. Așa încât nu cred c-o să-l recumpăr prea curând a treia oară. Gama Arginine resist promite marea cu degetul cum c-ar mări rezistența părului și alte asemenea lucruri, dar personal m-am convins că nu se ține de promisiuni. Pentru mine n-a funcționat partea de fortifiere, doar mi-a înmuiat vârfurile, așa cum am mai amintit. Prin urmare, nici prețul nu se justifică, îmi amintesc că-l luasem la un preț în jur de 12 lei pentru 200 ml din Carrefour, un preț destul de mare pentru dezamăgirea care-a provocat-o.
        Dacă aș recumpăra produsul? Nu foarte curând, totuși.
        Notă acordată: 4,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu