joi, 8 iunie 2023

Review: Apă de parfum Elode So Lovely


 

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să las scrise câteva cuvinte despre apa de parfum Elode So Lovely. Aceasta a venit, în cazul meu, într-un set cu crema de corp. Eram curioasă mai degrabă de acest parfumel, mai ales că avusesem o experiență pozitivă cu un alt parfum Elode. Acesta roz nu a fost deloc pe placul meu, a fost mult prea pudrat și cred că floral. Plus că pe mine nu ținea aproape deloc, după 2 ore nu-l mai sesizam. Sincer, e chiar păcat de produs, are o sticluță atât de frumoasă și feminină, pe când parfumul nu era nu știu ce. După mintea mea, ceva atât de pudrat nu are niciun rost, nici măcar feminin nu e.


Într-un fel îmi pare rău că am dat banii pe el, cu atât mai mult cu cât a fost un cadou de la mine pentru mine cu ocazia zilei mele de naștere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu