marți, 4 ianuarie 2022

Câteva dintre ultimele geluri de duș pe care le-am folosit


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. Nu știu cât de des voi scrie pe blog, poate o dată pe lună, poate o dată pe săptămână, poate mai des sau mai rar.


Deoarece a trecut destul de multă vreme de când nu am mai scris recenzii de produse, dar nici nu știu cât de des voi scrie, vor mai apărea câteva recenzii colective de produse. Oricum, știți că de obicei sunt foarte concisă și nu folosesc prea multe cuvinte, așa că sper să vă bucurați de lectură.


În septembrie, dacă bine îmi aduc aminte, am profitat de o promoție din Mega Image, luai 2 produse identice iar la al doilea produs primeai o reducere de 70%. Am profitat de promoție și am luat 2 geluri de duș Nivea Hawaii Flower & Oil. Mi-a plăcut foarte mult parfumul floral și discret al produsului care dispărea ușor de pe piele. În plus, îmi hidrata îndeajuns de bine pielea fără a o încărca, mai ales știind cât de grasă e pielea mea.


Gelul de duș Elmiplant l-am cumpărat din cauza numelui, dar numai relaxant nu mi s-a părut. A fost floral și foarte dulce, chiar greu l-aș descrie eu. Mă așteptam să miroase a lavandă, poate a mușețel sau tei, dar nu parfumul acela floral clasic. De uscat pielea nu a uscat-o și de spălat a spălat bine. Dar nu știu dacă voi mai recumpăra produsul prea curând. 


Iar ultimul gel de duș a fost cel de la Cosmia cu nucă de cocos. Voiam încă un gel de duș în casă în perioada aceea, iar când am dat o comandă la Auchan prin Glovo l-am achiziționat și pe acesta. Miroase foarte artificial, poate prea artificial pentru mine, acesta fiind și principalul motiv pentru care nu prea suport mirosul de cocos în cosmetice. A fost unul dintre cele mai ieftine produse, defapt cel mai ieftin produs din postarea de față, nu doar pentru că e într-o variantă mai mică ci și pentru că e marcă proprie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu