miercuri, 27 decembrie 2017

Review: Gelul de duș Wellness de la Romantic


       Hello! Și bine v-am regăsit!
      Știu, în luna decembrie am fost foarte absentă de pe blog, 2 - 3 articole scrise, și parte din acelea plătite. Dar în săptămâna asta cică vreau să-mi iau revanșa pentru tot anul în care am absentat mai mult sau mai puțin de pe blog.
     Azi vă scriu despre unul dintre cele 4 geluri de duș pe care le am în uz momentan, și anume varianta Wellness de la Romantic.
       Ce îmi place la produs:

  • spală pielea;
  • are un miros destul de unisex;
  • costă 3,50 lei pentru 500 ml.
        Ce nu îmi place la gelul de duș:
  • consistența prea lichidă;
  • se termină prea repede din cauza consistenței;
  • se găsește doar în Bănuțel (pentru mine nu e neapărat dezavantaj, dar pentru nebihoreni e).

         Prin urmare e un produs neutru, nici prea prea nici foarte foarte și merită o notă de 7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu