duminică, 16 iulie 2017

Review: EDP Avon Perceive


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre o apă de parfum de la Avon pe care o am acum în colecție, și anume Perceive.
       Conform Notino, notele de vârf sunt reprezentate de piper și frezie, ca note de mijloc regăsim ylang-ylang, gardenie, prună și garoafă iar ca nete de bază avem vanilie, mosc și lemn de santal.
        La Avon găsți această apă de parfum cu 49 - 50 delei, iar pe Notino am văzut-o și la 46 pentru 50 ml, acum aceste prețuri sunt foarte orientative, depinde foarte mult de ce oferte prindeți.
      Personal, mie mi se pare că produsul are o aromă oarecum clasică și elegantă, e un pic cam alegantă pentru stilul meu, dar mă bucură foarte mult să am parfumul acesta în colecția mea; uneori chiar mă face să visez aroma lui.
        Notele de bază le mai percep la 3 - 4 ore după aplicare. nu știu exact cât de mult îl simt ceilalți pe mine.
       Sunt relativ încântată de parfum și categoric își are locul în colecția fiecăreia dintre noi din cauza aerului elegant.
          Nota mea pentru această EDP Avon: 8.5 / 10.

2 comentarii:

  1. cred ca perceive e unul din parfumurile de la avon care chiar nu mi-au placut. am prefera intotdeauna alt stil, sa zic asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e bun de ocazii mai cu mot, gen nunti si interviuri de angajare cand n-am chef de Today.

      Ștergere