duminică, 2 iulie 2017

Review: Crema (gelul) de duș Nivea care & roses



       Hello! Hello! Cum mai sunteți? Dacă tot e vară și unii sunt în vacanță iar alții vor avea concediu, m-am gândit eu într-o bună zi să-mi creez niște postări și să le programez, dacă tot am prins o zi mai leneșă la dizertații.
      Pentru această postare m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre gelul sau crema de duș Nivea care & roses; nici eu nu știu dacă ar trebui să fie o cremă sau un gel de duș. Cert îi faptul că produsul are o consistență foarte lăptoasă cu miros de migdale, după nasul subsemnatei, dar se menționează pe ambalaj că are în compoziție și lapte de migdale, deci de acolo mirosul.
      La capitolul hidratare, stă ok până în momentul în care transpir (ca un bărbat aș putea scrie, de altfel, și e enervant) și s-a dus și hidratarea. Iar situația asta nu mi se pare prea normal, dar mai mult eu nu mai am ce face.
       Menționez că recipientul meu are 750 ml și l-am cumpărat cu 14,90 lei din Oradea, magazinul se numește Magnetic și se află lângă Spitalul Pelican, peste drum de Piața din Rogerius. Mi se pare scump pentru ce face, defapt.
       Nota mea: 7,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu