miercuri, 19 octombrie 2016

Review: Gomajul de la K Classic care


      Hello! Cum mai sunteți? Parc-am ajuns la mijlocul săptămânii, nu-i așa? Parcă, parcă mă trage și pe mine cheful încetișor, încetișor să mă apuc de teme, deja facultatea a început de 2 săptămâni jumate, ar fi cazul să mă apuc și eu de teme, 9 materii sunt enorm de multe, dar ce să-i faci?
    Pentru astăzi sunt gata să scriu despre gomajul de la K Classic care, marca proprie Kaufland. Produsul are 150 ml, are o textură de gel îmbogățit cu pantenol și particule abrazive destul de mici zic eu pentru toate tipurile de ten, fiind valabil 12 luni de la prima deschidere a tubului. Sinceră să fiu, la o utilizare neregulată, ca a mea, vreau să zic că produsul ăsta are o veșnicie, deși l-am cumpărat cel și cel mai devreme posibil pin februarie, deși nu cred că are „vârsta” aceasta. Dar chiar pare să țină mult. 
     Îmi place faptul că-mi simt tenul curat ceva vreme după ce-l folosesc, dar vă-nchipuiți că nimic nu ajută o veșnicie tenul meu gras. Și nici nu mi se pare că mi-ar agresa prea rău tenul, dar asta e doar o părere personală.
     Se găsește în toate reprezentanțele Kaufland, eu îl știu la un preț de 7,49 lei.
     Categoric aș recumpăra produsul și îi acord nota 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu