miercuri, 12 octombrie 2016

Review: Antiperspirantul H3 Evolution Pearl



       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit un review la un antiperspirant Gerovital din gama H3 Evolution, și anume la varianta Pearl.
     Sinceră să fiu, l-am cumpărat pentru a putea testa să văd dacă îmi place cu adevărat varianta aceasta, Pearl. Cu cele trei variante de antiperspirante Gerovital H3 Evolution cu tub vișiniu am o istorioară interesantă, aș spune eu. Anul trecut cred că era când le-am mirosit pe toate trei (Sapphire, Pearl și Diamonds) prin Kaufland și am decis să-mi cumpăr doar unul dintre ele, numai că jigodie (să nu zic nesimțită) fiind, am zis să nu-mi cumpăr flaconul din care am mirosit ci unul din fundul raftului să am siguranța că-i plin; doar că nu am fost atentă ce scot mai din fundul raftului, așa încât cu ceva după ce-mi plătesc coșul de cumpărături realiza-i că cumpărasem varianta Sapphire care nu era cea care conchisem că-mi place cel mai mult. Așa încât am zis că varianta Pearl în format travel size merită o șansă, mai ales că nu mai țineam minte care îmi plăcea, Pearl sau Diamonds.
      Despre produs pot spune că mă protejează bine, pot să-l aplic și apoi să ies afară și să transpir câteva ore fără a-mi fi frică că voi avea probleme olfactive. Dar parfumul produsului nu-mi place defel, e foarte sintetic, nimic natural, iar asta mă deranjează cel mai mult, adică mi se pare chiar neplăcut, mai niciodată nu afirm așa ceva despre un produs.
        Antiperspirantele Gerovital H3 Evolution variantele full - size se găsesc în majoritatea lanțurilor de magazine mari, iar aceste „miniaturi” sau travel - size - uri știu că se găsesc cel puțin în Auchan și Kaufland.
       Nota mea pentru produs e 6 / 10.

4 comentarii:

  1. Eu am incercat gamele cu ambalaj alb imediat dupa aparitia lor, dar nu m-au incantat. Oricum, am ras tare la faza cu jigodia :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, doar is romanca nu? la faza cu jigodia... Cred ca va ramane pe vecieun mister care mi-a placut cel mai mult atuncea.

      Ștergere
  2. Ma asteptam la un produs gerovital sa aiba un miros mai natural. Vedeti ca au cien la oferta in Lidl, saptamana asta!

    RăspundețiȘtergere