duminică, 23 octombrie 2016

Review: Gelul de duș Aile Vitality


        Hello! Cum mai sunteți? Mie deja îmi pare rău că se duce și acest week-end. Dar m-am gândit să vă tentez cu un gel de duș care mie, personal, mi s-a părut foarte fain, și anume Vitality de la Aile.
        Eu am dat de acest gel de duș cred că pe la început de septembrie, l-am prins redus cu 30%, de parcă mai avea nevoie de așa ceva la prețul lui întreg, între noi fie vorba; dar asta e, cine știe de ce voiau să se scape de produs. 
         Ca consistență e un simplu gel de duș, destul de lichid dar nu foarte apos, de culoare galben pui sidefat, foarte sidefat. Spală binișor, nu lasă nu știu ce peliculă grasă dar nici nu hifratează nu știu ce, cam ce te-ai aștepta de la un banal gel de duș. Dar ceea ce m-a mai impresionat cel mai mult a fost mirosul, cald, de struguri, zici că era Mirinda cu struguri, m-a izbit în față laolaltă cu amintirea verii lui 2002 când am băut prima dată respectivul sortiment de suc. Ce amintiri... Dar, oricum, mi se pare un gel de duș foarte potrivit pentru toamnă tocmai din pricina parfumului, a fost extraordinar prin septembrie.
        Eu am găsit produse Aile prin Kaufland, nici nu m-am mai uitat prin alte magazine după ele de vreme ce am un Kaufland la câteva sute de metrii depărtare. Prețul întreg al gelurilor de duș Aile în variantă de 300 ml este de 2,02 lei (deci vreo 1,41 lei la reducere sau pe acolo).
        Nota mea pentru produs: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu