marți, 7 iunie 2016

Empties

        Hello! Cum mai sunteți? Eu, momentan sunt aproape la mijlocul primei săptămâni de sesiune și sunt doar parțial relaxată. Sper ca joia viitoare să vă pot povesti mult mai multe despre această sesiune, care sper să nu fie atât de stresantă ca cea din iarnă (ianuarie - februarie 2016).
        Pentru astăzi m-am hotărât să vă vorbesc puțin despre ce produse am reușit să mai dau gata, alegând acest format pentru moment în detrimentul „Preferatelor lunii” din cauză că în unele luni am foarte puține produse consumate iar în altele „fac curat”.


        Despre balsamul după plajă de la Plant Activ nu vă pot spune nimic referitor la acțiunea lui de bază deoarece l-am deschis în iunie anul trecut să văd ce și cum și apoi a zăcut uitat printr-o plasă de cosmetice deoarece n-am mai ajuns să fac plajă în 2015. Acum l-am folosit ca cremă de mâini, a fost ok și atât întrebuințat astfel.

        Șamponul schauma antimătreață (review) a fost destul de bunicel, dar nu ca un H&S, îmi cam usca vârfurile de păr, cam necesita o combinație cu un balsam / o mască de păr.  

        Antiperspirantul Dove fără parfum (review) a fost bun pe perioada rece, acum cred că-mi joacă feste ideea de no fragrance căci am avut impresia că nu mă protejează chiar atât de bine cum o făcea astă-iarnă.

        Crema de mâini și față Geroroyal (review) a fost foarte bună pentru cei nici 2 lei cât a costat, m-a marcat acest lucru, doar că a ajutat și ea la combaterea micilor mele probleme cu pielea vai și amar a degetelor mele, împreună cu perseverența și răbdarea.


        Gelul de duș Cien Spa Asian Touch (review) a cam fost o dezamăgire în sensul că mi se părea că îmi lasă pielea cam „uleioasă” și că are un miros de bomboane de pom de genul ăla cu jeleu de lămâie în interior învelit într-un exterior de ciocolată ieftină. A sfârșit pe post de săpun lichid pentru mâini, acolo nu m-a deranjat faza cu „pielea uleioasă”.

        Săpunul solid de la Herbosophy (review) a fost foarte bun, mi-a adus aminte de săpunul solid cremos de la Balea de acum un an și ceva. Abia aștept să văd ce poate face săpunul solid Dove Original în comparație cu acesta și cu cel de la Balea.

         Săpunul lichid Aile Sensitive (review) a fost și ieftin pentru ce-a oferit, a ținut și destul de mult, cred că undeva la o lună jumătate sau chiar două.


        Pe partea de wellness, am dat gata câte o cutie de ceai de afine care nu m-a impresionat deloc dar chiar deloc, o cutie de ceai verde cu iasomie de la Sir Edward Tea, o cutie de ceai de tei și o cutie de ceai Earl Grey de la Dukat (review).

 
        Și la capitolul șervețele am stat bine, o cutie de șervețele uscate K Classic Care, 3 pachete de șervețele umede Wickies (review) și unul de la Amelia (review).


        Despre laptele demachiant de la Cien (review) nu știu ce să vă povestesc, cam aveam nevoie de apă și săpun  solid de mâini după el, din cauza faptului că îmi lăsa tenul problematic cam uleios plus că avea momente când îmi irita ochii.

        Despre masca de față K Classic care Hydro (review) vi-am mai povestit c-o foloseam pe post de cremă de noapte, n-a fost rea.

        Balsamul de buze Cien Classic (review) a fost bun, am terminat definitiv și irevocabil un tub, vi-am povestit că m-a surprins foarte pozitiv.

        Despre loțiunea tratament cu petroleum de la Gerovital încă nu vă scriu nimic, poate la toamnă, chiar vreau să-i dau o șansă ca lumea.

2 comentarii:

  1. ce de servetele! si eu consum un pachet, macar la 2 luni. cat despre deodorantul dove, nu mai e de mine la temperaturile de afara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a facut probleme antiperspirantul acesta Dove din cauza lipsei de parfum din compozitie.

      Ștergere