miercuri, 23 martie 2016

Review: Gelul de dus K Classic care Sensitive


        Hello! Astazi va spun cateva cuvinte despre ce-l de-al doilea gel de dus K Classic care care a stat la naftalina o toamna intreaga si aproape o iarna intreaga, anume varianta Sensitive. Voiam sa termin si sa public acest articol acum o saptamana, doar ca gripa mea a avut alte planuri cu mine, dar sper sa recuperez cat se poate de mult. Sincera sa fiu, nici nu prea stiu cum l-am ales in vara, probabil aveam in minte sensibilitatea din acele zile ale lunii, caci alta justificare chiar nu-mi mai gasesc in prezent. 

        Fiind un produs K Classic care, il veti gasi doar in lantul de magazine Kaufland, la un pret de aproximativ 3,5 lei (eu atat am dat pe el in vara trecuta). E un produs bun pentru pretul lui, face spuma, nu agreseaza pielea, se consuma ca orice alt gel de dus folosit de mine (nici nu ma tine o vesnicie dar nici nu-l termin din 2 spalari), doar ca mirosul sau discret e cam artificial, dar mai mult nu pot azi sa vi-l descriu; e un miros care ba e doar ok ba e deranjant, depinde foarte mult de starea mea de spirit in momentul in care ii simt mirosul.

        Nota mea: 8,5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu