vineri, 4 martie 2016

Review: Balsamul de par de la eVital pentru toate tipurile de par


        Hello! Azi va voi povesti despre un produs dezamagitor care, totusi, va intra in categoria „Preferatele lunii” pentru februarie doar pentru ca l-am consumat destul in luna ce-a trecut.

        Produsul acesta, ca si multe altele, si l-a cumparat mami dar am ajuns sa-l folosesc eu, prin urmare nu mai tin minte nici magazinul de unde a fost achizitionat, nici cat a costat si niciun detaliu de acest gen.

        Cum am mentionat si in primul paragraf, este un produs dezamagitor: nu prea inmoaie parul, nu ajuta deloc la o pieptanare mai usoara, trebuie sa folosesc o cantitate astronomica din produs, plus ca iese foarte greu din flacon. Si nu, nu l-am pozat cum nu trebuie, se depoziteaza in mod normal cu capacul in sus, asa incat cred ca deja e la mintea cocosului unul dintre motivele pentru care iese atat de greu din flacon; in plus, flaconul e facut dintr-un plastic destul de tare (dur), asa incat iti vine destul de greu sa tot strangi o jumatate de o ora ca sa-ti iasa produsul din ambajal, chit ca mai exista jumate din flacon plin. Complicat, nu-i asa?
        Nu i-as mai da a doua sansa nici macar pentru simplu motiv ca e produs sub L
otus Cosmetics, care e companie romaneasca.

        Nota mea? 2.

2 comentarii:

  1. Am avut si eu un sampon parca sau un balsam de par intr-un ambalaj asemanator, mi-a stricat viata :))

    RăspundețiȘtergere