luni, 21 martie 2016

Ce-am mai facut in ultima saptamana #23

        Hello! Cum mai sunteti? Sper ca nu v-ati imbolnavit din cauza vremii asa cum am patit eu, alegandu-ma cu o gripa care nu-mi da pace cam de 9 - 10 zile. Chiar speram sa fie o banala viroza sau ceva foarte usor, dar m-am inselat grav.

         In ultima saptamana am stat mai mult la pat, doar o vizita la medicul de familie si una in Kaufland mi-au intrerupt statul in pat, si desigur, scrisul catorva mini-articole pentru blog m-a mai scos din pat, nestiind sa scriu lungita in pat.

         Nici macar la vreun film nu am fost in stare sa ma uit, desi am am cateva in minte la care sa ma uit, plus seriale. Articolul acesta fiind scris aseara, sper sa fi apucat sa ma uit la vreun film dupa ce l-am programat pe azi.

         Ah, da, a inceput si sezonul de Formula 1, dar cursa fiind la o ora foarte „matinala”, 7 dimineata, nu am fost in stare sa ma trezesc ieri sa ma uit la ea, desi am citit c-a fost incitanta.



         Cu o saptamana inainte m-o infuriat rau ideea tampita a tatei: dupa ce acum 2 ani jumatate - 3 i-am facut rost de un Windows 8 de pe platforma MSDNAA cu cod cu tot in mod absolut legal, acum voia sa-si reinstaleze Windows-ul si negasind versiunea de la mine avea chef sa-si instaleze un cracuit si sa foloseasca codul meu de pe platforma MSDNAA. Adica dupa ce ca l-am ajutat o data cand chiar nu avea bani de-un sistem de operare, amu avea chef sa ma futa si pe mine si Universitatea in caz ca afla Windows-ul ce facuse, ca doar Windows-ul e un cacatel de firma IT oradeana fara relatii, nu ditamai maharul mondial. Chiar m-a revoltat faza aia, si pana la urma tot eu am fost personajul negativ ca n-am fost de acord cu faza.

        In rest, am avut parte de unele zile frumoase si de o slabire consistenta pe fondul gripei si al lipsei poftei de mancare.




2 comentarii:

  1. Sanatate multa! Greu de multumit parintii uneori! parca as vrea si eu sa slabesc, da nu prin boala :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu mi-as dori sa nu pun la loc aceste vreo 2 kg si ceva pe care le-am labit in ultimele 2 saptamani, acum am tendinta de a manca lucruri cu zahar pentru calorii, chiar trebuie sa gasesc ceva usor si cu multe calorii de mancat, fara a le pune inapoi pe mine.

      Ștergere