miercuri, 9 septembrie 2015

Review: Sapunul lichid cu orhidee de la Vir


        Hello! Azi va vorbesc despre o mica dezamagire in materie de sapunuri lichide.
        Am luat acest sapun lichid pe la inceputul lui iunie sa-mi fie in viitorul apartament.Cred ca am dat undeva la 4 - 5 lei pe el In Auchan si are 400 ml.
        Nu pot sa zic c-a fost exceptional sau asa ceva, dar bine ca nu mi-a uscat mainile. Ce nu mi-a placut absolut deloc la acest sapun lichid e faptul ca miroase ca un detergent de rufe. Deci, chiar nu-mi venea sa cred. Ca aspect, sapunul are o culoare mov opac spre alb si are o vascozitate moderata, facand iarasi, o cantitate moderata de spuma dupa parerea mea. Dar macar s-a putut consuma cumva iar sticla si mai ales pompita au rezistat admirabil la inca nu stiu cat sampon si gel de dus folosite pe post de sapun lichid la mine in casa (in poza, sticla e plina de gel de dus Cien XXL Grapefruit).
        DIn partea mea are o nota de 7 / 10 cu mentiunea ca momentan nu mi-e dor de un sapun lichid cu miros de detergent de rufe.

        Link-ul de azi e aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu