duminică, 13 septembrie 2015

Review: Samponul Nivea Volume Sensation



        Hello! Azi va voi vorbi despre samponul Nivea Volume Sensation in varianta mini pe care am gasit-o in Kaufland in perioada a doua jumatate a lunii iulie - luna august. Am dat pe sticluta undeva la 3, maxim 4 lei.
         Motivul pentru care am luat-o e vesnica intrebare: care fata nu-si doreste un par plin de volum si frumos? Mai ales cand are firul de par foarte subtire si cu tendinte de ingrasare rapida.
         Toate bune si frumoase, am cumparat samponelul, am ajuns acasa si cred ca am inceput sa-l folosesc in decurs de maxim 72 de ore, nu mai tin minte exact. Ca aspect, mi-a adus aminte de fostul sampon Pantene Clear pentru curatarea parului in profunzime, cine-si mai aduce aminte de respectivul produs, iar pentru cine nu: samponul e destul de semivascos, transparent - transparent iar mirosul nu-l pot descrie, desi mi-a placut. Si aici se termina toate lucrurile bune. Mie, personal, mi-a cam inmuiat prea tare parul iar asta a dus la ingrasarea lui in cel mult 3 zile.
        Nu stiu la ce va asteptati voi de la un sampon pentru crearea sau accentuarea volumului, dar eu astept in primul rand sa mi-l curete foarte bine iar apoi sa „mi-l umfle”, si sa ma tina cam 4 - 5 zile pana cand am urgent nevoie de o noua spalare pe cap. Cam astea sunt asteptarile mele de la un asemenea sampon iar acest produs nu mi-a satisfacut necesitatile. Chiar m-am felicitat ca nu l-am cumparat in varianta full-size.
        Nota pe care i-o acord e 4 / 10 cu mentiunea ca n-as recumpara produsul in varianta full-size.i

        Pentru ziua de azi, vi-am pregatit acest link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu