marți, 15 septembrie 2015

Review: Gelul de duș Fa vitamin & power


       Hello! Azi va voi povesti putin despre al doilea gel de du de la Fa pe care l-am incercat anul acesta. Este vorba, precum ati putut observa si in titlu, despre gelul de dus Fa vitamin & power cu vitamina B si pepene galben (de culoarea mierii, daca e sa ne luam dupa ambalaj).
       Imi place foarte mult si acest gel de dus de la Fa. Imi hidrateaza destul de bine pielea, nu am nevoie sa aplic dupa el un produs destinat hidratarii decat pe palme si pe talpi, in special pe calcaie, caci sufar momentan de calcaie aspre rau. Si chiar miroase a pepene galben, ceea ce e chiar incredibil. Eu fiind o mare consumatoare de gel de dus (adica pun pe mine mai mult produs decat am nevoie defapt), gelul acesta nu ma tine enorm de mult, doar cateva spalari. Eu l-am cumparat in a doua jumatate a lunii iulie, cand l-am prins la oferta in Kaufland, ceva de genul 5,88 lei / 250 ml.
        E un produs superb pentru mine, asa incat ii dau un mare 10 / 10.
        Iar link-ul de azi duce la un produs pe care l-as imperechea fericita cu acest gel de dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu