marți, 5 mai 2015

Preferatele lunii aprilie

        Hello! E timpul pentru preferatele lunii aprilie. Și nu sunt puține chiar deloc. 


        Aceasta este imaginea în ansamblu în care am uitat să pun șamponul anti-mătreață de la farmec și balsamul de păr de la Cien. Chiar și așa mi se par multe produsele pe care le-am folosit luna aceasta, dar măcar am scuza c-am avut un proiecțel de terminat unele produse.


        La duș am folosit gelurile de duș Cien Destination Sydney și Cien Destination Marrakesh plus săpunul cu miros de lămâie fără nume fără marcă și șamponul cu cofeină de la Balea (primul tub); am terminat și săpunul lichid Finale Oriental Relax din rezerva de 1 litru, săpun pe care îl puneam în sticla cu pompiță de la Vir; am mai folosit și loțiunea tonică & purificatoare de la Gerovital pentru coșuri, care încă nu s-a terminat.


       Pentru protecție și relaxare, ca să spun așa, am folosit anti-perspirantele Nivea Invisible for black and white și Lady Speed Stick Waterproof care ambele sunt aproape gata, EDP Elode Enigmatic, EDT essence like a first day in spring și deodorantul (EDT) Beyonce Wild Orchid. Am mai folosit și balsamul de păr cu cofeină Balea și loțiunea tonică pentru ten sensibil de la Cien.


        Am folosit, sau mai bine zis terminat o grămadă de șervețele umede: o jumătate de pachet de șervețele umede Wickies pe care mi l-a dat tata, 1 pachețel de șervețele umede antibacteriene de la marca proprie Auchan (șervețelele despre care îmi tot povestea Alina lui Brumărel), 1 pachețel de șervețele umede cu mușețel de la Freshmaker despre care TREBUIE să menționez că nu miros deloc urât, 1 pachețel de șervețele umede de la Idil și incă 1 de la Spring Line. Pentru șervețelele de la Wickies click aici pentru review iar pentru cele de la Spring Line și marca proprie Auchan, click aici.


        Am mai reușit să dau gata o cutie întreagă de șervețele uscate de la Amelia, cam un pachet de 120 de dischete demachiante luate din Auchan iar pentru protecția mâinilor am folosit foarte mult crema de mâini de la Blanchett B.


        Iar pentru păr am folosit șamponul antimătreață de la Farmec și balsamul de păr de la Cien.
        Cam acestea au fost produsele pe care eu le-am folosit luna trecută. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu