vineri, 8 mai 2020

Updates la „11 trucuri uimitoare pentru combaterea dușmănoasei plictiseli” (1)


Hei! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine. Știu că mai este doar puțin până când se liniștesc apele cu privire la starea aceasta de urgență, dar, cel puțin eu, nu știu ce va fi în continuare... Prin urmare, m-am gândit să fac o serie de actualizări la articolul în care vă dădeam sugestii pentru a încerca să faceți față mai bine situației. Îmi susțin în continuare acele idei, doar că întotdeauna vor veni alte și alte idei sau completări și nu văd de ce aș încerca să schimb un articol de care sunt foarte mândră.

Prin urmare, aș mai putea adăuga câte ceva la lista respectivă dar și noi resurse la unele puncte discutate acolo.

  • cum nu am cum să citesc sau nu are cum să-mi placă toate cărțile din această lume, am aici o listă de recenzii pentru cărți de la diverse persoane, listă care va fi actualizată din când în când;
  •  iarăși, cum nu am cum să văd toate serialele și filmele existente în această lume, am aici o altă listă, de data asta cu recenzii la filme și seriale;
  • la capitolul canale de Youtube, aș avea pentru moment doar 2, maxim 3 canale ca și recomandare pentru voi: Better than Yesterday, Mama Doctor Jones și Nicoleta Stănciucă. Better than Yesterday este un canal dedicat dezvoltării personale, Mama Doctor Jones este destinat mai ales pentru educație referitoare la sistemul reproducător feminin (și credeți-mă, România are nevoie de așa ceva), cât despre Nicoleta Stănciucă pot spune că ați putea lua clipurile referitoare la fashion, îngrijire și tea talk-urile ei.


Pentru moment, cam acestea ar fi actualizările, voi căuta câte ceva pentru viitoare actualizări. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu