miercuri, 6 mai 2020

Filmul / serialul săptămânii #3: „Supergirl”


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi revin tot cu un serial (dah, al treilea serial în serie), și acesta este tot un serial pe care l-am început dar nu și terminat.

Am creat această rubrică destinată special filemlor și serialelor pe care le-am vizionat sau pe care încă le vizionez pentru a încerca a le aduce în atenția publicului, în perioada pandemiei și măsurilor luate pentru combaterea acesteia în 2020, pentru a ajuta oamenii să lupte împotriva plictiselii și instinctului de a ieși afară. Ulterior, am continuat seria pentru că îmi place să scriu despre aceste filme și seriale. Iar ca un ultim disclaimer, acestea sunt părerile mele personale, nefiind un critic cinefil.

„Supergirl” este un alt serial din universul Arrow, doar al doilea pe care l-am început după Arrow (pe care să zicem că l-am început). Sincer, nu sunt la zi cu episoadele serialului, defapt nu am terminat nici sezonul 1, principalul motiv fiind faptul că serialul mi se pare plictisitor, mi se pare reiterarea situației lui Superman, singura mică modificare fiind faptul că Kara este secretară iar Clark este reporter. Nu am nicio obiecție de făcut la adresa actorilor sau a efectelor speciale, doar că aș recomanda serialul doar adevăraților pasionați de universul lui Superman. Nu exclud să duc la capăt serialul, dar asta va fi în special datorită încăpățânării mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu