vineri, 15 mai 2020

Review: Antiperspirantul Rexona Quantum Dry


Hello! Cum mai sunteți? Sper că rezistați bine acum, căci înțeleg și eu cum e să fii închis în casă pentru atât de multă vreme. Eu zic că e mai bin să tragem acum ceva mai mult ca să ne fie bine mai târziu...

Și pentru că nici eu nu sunt mai bună ca și voi, mintea mea mă duce deja la ideea de vară și caniculă cu toate că este doar jumătatea lui aprilie. Pentru cei care deja mă cunoașteți cât de cât, știți că am o serioasă problemă cu transpiratul excesiv, mai ales la temperaturi mai ridicate, ceea ce este cam incomfortant pentru mine deoarece am o fobie legată de mirositul urât (împuțirea) în public. Acesta este motivul pentru care mai folosesc antiperspirante pentru bărbați pe perioada verii.

Nu știu ce s-a-ntâmplat vara trecută, dar nu am avut nevoie de un întreg recipient de antiperspirant masculin, prin urmare l-am terminat spre toamnă. Este vorba despre Rexona Quantum Dry. Nu mai țin minte exact cât a costat, dar se învârte în jurul prețurilor pentru antiperspirantele Rexona feminine. Cred că știți că nu mă prea pricep la descrisul mirosurilor, dar vă pot spune că avea un parfum okish, dar nu mi-a plăcut atât de mult ca a celui Invisible Ice Fresh tot de la Rexona. De protejat, m-a protejat pe temperaturi înalte ceva mai bine față de orice variantă de antiperspirant feminin pe care l-am încercat.

De cumpărat strict acest antiperspirant, probabil n-o să îl mai cumpăr, dar dacă mai găsesc alte sortimente de antiperspirante in gama masculină a celor de la Rexona, sunt interesată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu