duminică, 31 mai 2020

Cartea săptămânii #29: „Amurg” de Stephenie Meyer


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți ok. Nu știu cum a fost săptămâna voastră, dar știu că a mea a fost dată peste cap. O cale de a face față situației a fost să mă afund în citit, prin urmare astăzi vin către voi cu o altă recenzie de carte.

Cu universul „Twilight” nici măcar nu îmi mai aduc aminte când am luat contact, probabil prin liceu. Nu cred că am fost mare fană, dar asta mi se întâmplă cu o grămadă de cărți, neluând-o personal. În această primă carte a seriei este vorba despre relația Bellei Swan cu Edward Cullen, care se întâlnesc la liceul din Folks în urma trensferului Bellei acolo. Bella doar ce se mutase în Folks să locuiască cu tatăl ei, Charlie, după ce trăise aproape viața ei cu mama în Phoenix. Doar că viața Bellei în Folks nu e neapărat ușoară, de la personalitatea ei introvertită și timidă care nu o ajută prea mult să își facă noi cunoștințe, la faptul că băiarul care îi atrage atenția cel mai mult este un vampir cam ciudățel pentru gusturile mele.

Cum v-am lăsat să înțelegeți, nu prea îmi place cartea. Nu îmi place deoarece nu văd ceva prea original în ea. De asemenea, nu îmi place cum e construită Bella Swan din punct de vedere psihologic. Ce îmi place foarte mult la carte este ideea de interrasialitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu