duminică, 17 mai 2020

Cartea săptămânii #27: „Instrumente mortale: Orașul oaselor” de Cassandra Claire


Hello! Cum sunteți? Vă priește relaxarea noilor măsuri luate de către autorități? Eu încă îmi doresc să dau pe gât în jos o grămadă de cărți pe care încă nu le-am citit, iar faptul că cică am făcut curățenie între cărțile primite nu m-a ajutat deloc, chiar mi-a indus o stare de anxietate când am realizat câte îmi doresc să citesc.

„Orașul oaselor” este primul volum al seriei „Instrumente mortale” a Cassandrei Claire. Povestea debutează cu Clarissa (Clary pentru apropiați) Fray care pare a fi o adolescentă obișnuită dar care tocmai asta nu e. Acțiunea efectivă începe în momentul în care ea începe să vadă peste tot un anumit simbol sau semn, ca la scurt timp să asiste împreună cu cel mai bun prieten al ei, Simon, la ceea ce crede ea a fi o crimă. Partea suspectă este că nimeni altcineva nu a mai observat crima. Lucrurile se complică pentru Clary când, a doua zi, îl vede pe unul dintre criminali când e la o cafea cu Simon, și asta în timp ce mama Clarissei dispare. Ce e cu crima aceea aparent inexistentă și cu dispariția doamnei Fray vă las pe voi să descoperiți citind cartea.

La momentul în care am terminat de citit cartea, eu abia am așteptat să pun mâna pe următorul volum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu