luni, 11 mai 2020

Review: Spuma de duș Cien


Hello! Cum mai sunteți? Sper că nu aveți de gând ca sâmbătă să dați năvală peste tot pe unde se poate doar pentru că s-au mai îmblânzit măsurile luate de autorități în lupta contra pandemiei. Defapt, de ce încerc eu să vă țin morală? Oricum românașul nu prea are chef s-asculte...

În altă ordine de idei, pentru astăzi mi-aș dori să vă povestesc câteva cuvinte despre așa-zisa spumă de duș de la Cien. Scriu așa-zisa deoarece în reclamă era „descrisă” ca fiind spumă când, defapt, produsul este un gel de duș. Produsul vine într-o cantitate de 750 ml ambalat într-un recipient de plastic cu o formă nu foarte prietenoasă cu ținutul lui în mână deoarece este imens. Ca și preț nu mai țin minte exact cât am dat, dar intuiesc că undeva la 5 - 8 lei. Produsul este într-adevăr un gel, cu o nuanță de roz intens, dar, totuși, transparent. Ca și miros, mi se pare destul de unisex, spre masculin aș spune, aducându-mi aminte de gelul de duș cu bergamotă și lemn de cedru pe care l-am găsit prin 2016. De uscat pielea, nu mi se pare c-ar usca-o, dar nici nu te ajută pe partea de hidratare, deci mare atenție dacă aveți deja pielea uscată.

Dacă aș mai recumpăra produsul? Probabil că da deoarece îmi place per ansamblu, e destul de mare și ieftin, singurul lucru nasol fiind forma și dimensiunea recipientului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu