miercuri, 21 februarie 2024

Review: Săpun lichid Balea soft&cozy Vibes


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi scriu despre săpunl lichid Balea Soft & Cozy Vibes. Precum știți, m-a lovit cheful de a-mi lăsa banii prin DM, iar dacă tot eram pe acolo și am văzut atâtea și atâtea lucruri faine și viu colorate, nu m-am putut abține și mi-am luat și săpun lichid, deși nu pot spune că aveam nevoie neapărată de săpun nou în perioada asta. 


Săpunul acesta are un parfum chiar foarte fain după umila mea părere, miroase fructat-acrișor, oarecum cum te-ai aștepta să miroase fructele roșii. Pe lângă asta, spală bine mâinile, doar că ai nevoie de cremă de mâini de 2 ori pe zi, ceea ce mi se pare oricum mai mult decât rezonabil. Acuma, partea cârcotașă e faptul că săpunul lichid vine într-un ambalaj de 500 ml, iar asta te predispune să îl termini mult prea greu, mai ales în condițiile în care vă spuneam la începutul articolului faptul că nu aveam nevoie de încă un săpun în colecție.


Ca și concluzie, mi-ar plăcea să nu fi fost ediție limitată acest săpun lichid, deoarece mi se pare că bate la poponete alte săpuinuri mult mai scumpe de la firme de fițe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu