duminică, 18 februarie 2024

Review: Gel de duș Balea Magic Winter Times


 

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să vă las scrise niște cuvinte despre unul dintre ultimele geluri de duș care mi-au intrat în colecție, și anume Magic Winter Times de la Balea. Sper să îl mai găsiți prin magazine, fiind o ediție limitată. Relativ de curând m-a trăsnit ideea genială de a intra într-un DM, și-așa aveam nevoie de niște gel de duș și altele, iar cum nu prea intru pe la ei, îmi doream niște schimbări la capitolul parfumului pe care îl au cosmeticele mele.


Gelul de duș are o consistență faină, cremoasă, care îmi face plăcere. La fel, forma sticlei îmi place mult. De spălat spală foarte bine, mă scapă de murdărie și mirosuri așa cum trebuie, pe lângă faptul că mi se pare că nu îmi usucă pielea. Doar la capitolul parfum am de comentat: deși ar fi o combinație între migdale și flori albe, mie îmi miroase doar chimic și puțin amărui (cel mai probabil influența migdalelor).


Per ansamblu, nu îmi pare neapărat rău că l-am cumpărat, a fost o noutate recomfortantă în viața mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu