luni, 13 martie 2023

Review: Săpun lichid Today Sensitive


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi scriu câteva cuvinte despre săpunul lichid Today Sensitive. Sincer, nu știu exact care a fost logica mea când l-am cumpărat. Era perioada mea din toamna trecută când am făcut cumpărături în porcărie, mai mult sau mai puțin din niște impulsuri de hoarder, altfel nu le-aș putea explica. Nu zic că nu avem nevoie de săpun lichid în case, doar că eu exagerasem destul de mult situația în perioada respectivă, iar ca dovadă sunt articolele de cumpărături din toamnă unde vă arătam tone de produse și articolul destinat cumpărăturilor din iarna următoare când mă chinuisem aproape să vă arat ceva. Iar ce e cel mai rău e faptul că încă mă chinui să dau gata o parte din acele produse.

Săpunul miroase discret, dar nu pot spune a ce. De asemenea, curăță bine și delicat pielea. Cred că am dat pe această rezervă undeva pe la 5 lei, doar că este o variantă de 750 ml, nu de un litru întreg cum obișnuiau să fie cândva. Nu mi se pare a fi un produs rău deloc, mai ales dacă această categorie de produse se consumă ușor în casă.

De recumpărat, cel mai probabil îl voi recumpăra, doar că încă nu știu când.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu