vineri, 16 decembrie 2022

Review: Masca de păr Wash & Go Super Food pentru păr deteriorat


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Astăzi las câteva cuvinte despre masca de păr Wash & Go cu papaya. Sincer, când am cumpărat-o, eu căutam măștile lor de păr în formatul vechi, în borcănașe din acelea verzi, nu știu de ce am rămas la stadiul lor. Probabil nostalgie. Produsul de față este dens, chiar foarte dens, cu un miros de fructe care, recunosc, îmi displace la fel de mult ca și consistența, iar aici probabil că mă dau eu în vânt după consistența ceva mai subțire a balsamurilor de păr. Ce nu-mi mai place la ea e faptul că are nevoie de foarte multe minute să acționeze decent, spre 10 minute, plus că pare a nu face nimic dacă o țin 2 minute prin păr și o spăl de tot din păr.


Ca și concluzie, nu voi recumpăra produsul din cauza faptului că nu mi se potrivește mie ca și personalitate, probabil că masca în sine nu e rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu