vineri, 4 noiembrie 2022

Review: Produsele din gentuța Nivea


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Astăzi povestim despre cele 3 produse Nivea pe care le-am cumpărat la pachet din Lidl la o oarecare promoție, am dat vreo 30 și ceva de lei pe toate cele 3. Cele 3 sunt: apă micelară Nivea MicellAIR la 100 ml, o cremă de mâini Nivea Protective Care la 75 ml și o cremă pentru ten Nivea Anti-Wrinkle Firming Day Care la 50 ml. Deci, crema de față e full-size, crema de mâini nu sunt 100% sigură (am mai găsit creme pentru mâini la 75 ml ca variantă full-size) și apa micelară este un travel-size.

Crema de mâini a ok, dar nimic deosebit, nu a hidratat cum mi-aș fi dorit. Plus că parfumul acela de miere chiar mă deranjează, nu îmi place în mod particular acesta în cosmetice, e chiar greoi și nu-i văd rostul, dar asta este, se pare. Nu văd de ce aș da mai mult de 4-5 lei pentru acest produs dacă ar fi după mine, chiar și luând în considerare marketingul care costă enorm, bănuiesc.

Crema pentru ten a fost mai ok, tot cu mult parfum, onctuasă, care lasă peliculă pe ten. Parfumul e destul de pregnant, floral, dulcișor, dar mult mai suportabil decât al cremei de mâini. Crema este destinată posesoarelor de ten care ar fi trecute de 45 de ani, iar eu am abia 30 la momentul la care am folosit crema, deci poate de aici crema e mai onctuoasă și-mi lasă tenul cam încărcat. Am tras puțin de ea deoarece am avut multe produse deschise în același timp și doream să le termin.

Apa micelară sau mai bine zis ambalajul ei susține sus și tare cum că apa micelară ar demachia tenul cu ajutorul unei singure cotonete. Ei bine, cred că vă dați seama că e doar marketing, sau cel puțin 90% din fază e pur marketing. De ce? Adică, dacă n-ai purtat machiaj funcționează, dar dacă ești machiat full face, gen smoky eyes plus tuș plus mascara (waterproof dacă se poate) plus fond de ten plus concealer plus blush plus contur plus iluminator plus ruj (kiss proof dacă se poate și acesta) nu văd cum ai reuși cu o singură cotonetă să te demachiezi orice fel de produs ai folosi. De asemenea, ambalajul susține că nu ai nevoie de clătire, dar mie mi se pare că ai nevoie de clătire deoarece piticul meu de pe creier spune că trăbă să spăl jos jegul de pe față, mai ales dacă folosești și cremă pentru față și machiaj și mai și transpiri. Repet, nu e un produs rău, dar afirmațiile de pe ambalaj sunt porcării mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu