marți, 31 mai 2022

Review: Ulei de păr Cien


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi las câteva cuvinte de laudă pentru uleiul de păr de la Cien. Nu mai țin minte exact când l-am cumpărat anul acesta, probabil prin ianuarie sau februarie, mai ales că am părul decolorat și netuns de vreo 2 ani, 2 ani în care l-am decolorat de vreo 3 - 4 ori pe puțin, plus vopsiri în blond peste decolorat. Deci, vai și amar dacă dau peste un hairstilist decent, că face infarct. L-am folosit aproape după fiecare spălare pe cap, cam orice folosesc, mă trezesc cu o căpiță de fân în cap.


Nu pot spune că mi-a reparat vârfurile despicate, dar mi-a cumințit podoaba capilară și mi-a mai luat din acea senzație de păr foarte uscat. Plus că se consumă greu, mă aștept să îl termin abia la anul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu