joi, 5 mai 2022

Review: Săpunul lichid Protex Fresh


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Astăzi scriu despre săpunul lichid Protex Fresh. Eu am avut varianta mare, de 700 ml. Nu mai știu exact cât am dat pe ele, sub 20 de lei, am prins o ofertă bombă prin Mega Image, 1 plus 1 gratis, adică îl plăteai pe primul iar al doilea era gratis dacă îl doreai și pe al doilea; așa că de ce să nu doresc ceva gratis? Săpunul este bun, miroase ok, are o nuanță albăstrie plăcută, plus că te ține ceva deoarece au cantitate generoasă. După estimările mele, ar trebui să mă țină lejer aproximativ 2 luni de folosire exclusivă. De hidratat mâinile nu pot spune că le-a hidratat ca lumea, dar aici e și de partea mea vina, ca să zic așa, lucrând într-un mediu care nu e prea prietenos cu pielea.

Per ansamblu. e un săpun excelent de cumpărat când prinzi oferte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu