luni, 6 august 2018

Review: Gelul de duș Bevola Green Sensation


Hello! Cum mai sunteți?
Cum am avut perioada aceasta mare de pauză de la scrisul pe blog și editatul clipurilor pentru Youtube, nu am realizat câte produse cosmetice au făcut-o pe fotomodelul dar nu le-am dedicat niciun articol, deși, poate multe dintre ele ar merita-o.

Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre unul dintre multele geluri de duș cumpărate în ultima jumătate de an, și anume Green Sensation de la Bevola. Bevola este marcă proprie Kaufland, doar acolo le veți găsi (există vreo 1% șansă să găsiți produse Bevola prin micile magazine de cartier, adică prin ABC-uri). În general, gelurile lor de duș la 300 ml le găsiți la aproximativ 3 lei.

Despre gelul de duș de față pot spune că are un miros cumva verde -amărui îmbinat cu alte elemente pe care nu le pot determina. Culoarea verde este în ton cu mirosul și sezonul în care încă ne aflăm. Iar cât ține un flacon de 300ml, asta depinde foarte mult de cât de des e folosit și cât folosim la o singură spălare.

Nu știu dacă voi recumpăra produsul deoarece am altă obsesie la momentul actual, iar la iarnă probabil voi prefera și e foarte posibil ca în vara viitoare să iasă pe piață alte arome.

2 comentarii:

  1. Welcome back! Mi-am bagat si eu nasul in el, dar nu m-a incantat. Pe YT cand revii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pana la urma nici pe mine nu m-a incantat foarte tare. Sincera sa fiu, mi-e o lene sa termin de editat niste clipuri...

      Ștergere