sâmbătă, 19 mai 2018

Review: Body milk Cien Hydro 24h


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre laptele de corp Hydro 24h de la Cien
Sinceră să fiu, erau foarte curioasă referitor la aceste produse când l-am cumpărat, dar habar n-aveam cu ce se mânâncă (nu că acum aș avea mai mult habar).
Laptele conține ulei de migdale, fiind destinat pielii uscate și vine într-un flacon de 500 ml. Ce-i drept, flaconul acesta nu prea ajută produsul, care este destul de grosuț ca compoziție. Tot din cauza compoziției, în pielea mea se absoarbe foarte greu, pot spune că îl simt și dimineața deși l-am aplicat cu o seară înainte. Și în plus, mie mi se pare că are un miros sintetic cu care chiar nu rezonez deloc.
Nu susțin că e un produs rău, doar că mie nu mi se potrivește chiar deloc.
Nu mai țin minte exact un preț, presupun că costă până în 10 lei și îl găsiți doar în Lidl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu