miercuri, 14 februarie 2018

Primul săpun lichid de la Balea încercat


[RO]Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi am o scurtă recenzie la săpunul lichid Balea Ginger & Lemon care se găsește doar în DM. 
Am cumpărat săpunul lichid anul trecut de ziua mea (aka 14 decembrie) în ideea că oricum nu mai aveam mult săpun lichid prin casă și-mi doream ceva netestat. Am aleas această variantă cu ghimbir deoarece știam cum miroase ceaiul de ghimbir și eram curioasă cum miroase un cosmetic cu acest ingredient.
Despre săpun pot spune că miroase relativ veridic a ghimbir și nu usucă prea tare mâinile. În plus, are o textură cremoasă. Stând singură și mai tot timpul prin casă, săpunul se consumă destul de repede, în mai puțin de o lună. Și aici vine partea mai neplăcută pentru mine: punguța are doar 500 ml și costă undeva la 5,5 - 6 lei în condițiile în care în care săpunurile de la Cien în pungă au 750 - 1000 ml pentru același preț.
Nu pot să afirm că mi-ar fi displăcut produsul, doar că nu l-aș recumpăra imediat deoarece sunt o persoană curioasă.
Nota mea: 9,5 / 10.


[ENG]Good morning! How are you?
For today I have a short review for liquid soap Balea Ginger & Lemon, who is available only in DM shops.
I bought the liquid soap last year on my birthday (aka 14th of December) because I almost did not have liquid soap in my house and I wanted something untested. I chose this option because I had known the ginger tea smell and I wanted a cosmetic product with this smell.
About the soap I can tell you that is smelling like ginger and is not drying your hands to bad. It has a cream texture. Because I live alone and I`m almost anytime in the apartment, I consumed the soap very quickly, in less than a month. The unpleasant part is that it costs 5.5 - 6 lei for  just 500 ml in the conditions which Cien liquid soaps have 750 - 1000 ml for the same price.
I can not state that I do not like the product, but I will not buy it again any soon because I am a curious person.
My product rate is: 9.5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu