vineri, 16 iunie 2017

Review: Antiperspirantul roll-on k classic care Sensitive Fresh


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit tot o recenzie, la un antiperspirant roll-on de data asta. 
       L-am cumpărat din Kaufland, e linia lor de produse, k classic care, iar eu am varianta Sensivite Fresh, era la un preț de vreo 3 lei, le găsiți pe toate roll-on-urile la maxim 4 lei, depinde de ofertă.
       Produsul are un miros discret, nu ține mult parfumul pe care-l are. De obicei îl folosesc pe timp de noapte sau când stau mai mult prin casă, deja abia mai am ceva prin tub și parcă mai ieri l-am cumpărat. N-am cronometrat exact cât ține efectul lui, dar sunt mulțumită de el la prețul de față, probabil va fi recumpărat la un moment dat.
         Nota mea pentru produs: 8.5 / 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu