duminică, 18 iunie 2017

Review: Antiperspirantul Nivea for Black and White Fresh


      Hello! Cum mai sunteți? Am hotărât să încerc să scriu mai multe articole ca să am suport pentru „zilele ploioase” din ultima vreme și care se vor mai păstra și în viitorul apropiat.
         Pentru astăzi scriu câteva cuvinte despre antiperspirantul antiperspirantul Nivea for Black and White Fresh, eu l-am achiziționat din Magnetic cu 9,90 lei, nu cred că mai găsiți magazinul înafara Oradiei.
       Mirosul este puțin pudrat, ușor proaspăt, dar face și ceva vapori când îl aplici pe piele, aveți grijă la acest aspect. Ca protecție, e undeva la mijloc, rezistă câteva ore bune dar pe caniculă nu rezistă de dimineața până seara cu o singură aplicare.
      Îmi place produsul, dar parfumul lui din compoziție nu e chiar în vârful topului meu, dar probabil ne vom reîntâlni într-un viitor oarecare dacă nu e vreo ediție limitată. Nota mea pentru el: 9.5 / 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu