vineri, 30 decembrie 2016

Review: Scrubul de picioare cu extract de zmeură de la Gerovital Happiness


        Hello! Unde s-a și dus deja prima săptămână de vacanță? Nici eu nu știu... Dar hai să vorbim de niște cosmetice până nu se termină și anul 2016, nu-i așa?
         Astăzi vă scriu câteva cuvinte despre exfoliantul / scrubul de tălpi cu extract de zmeură de la Gerovital Happiness. L-am cumpărat tot în septembrie, o dată cu primul tub de cremă deodorantă hidratantă cu extract din caise tot de la Gerovital Happiness, din Lotus când am  avut „de lucru” prin mall-ul respectiv.
         Nu știu exact ce să vă scriu, am reușit să-l folosesc de câteva ori pe tălpi, cel puțin o dată pe tot corpul și o singură dată pe față. Mai menționez faptul că mie, personal, majoritatea particulelor exfoliante mi s-au părut fine, doar două - trei mi s-au părut mai măricele.
        Pentru corp și călcâie mi s-a părut oarecum ok, mi-ar fi plăcut să fie ceva mai abraziv, mai ales pe tălpi unde nu prea s-a văzut vreun rezultat.
        Pe față nu-l voi mai utiliza niciodată, doar m-a usturat fața de la el, și, precum vă tot scriu eu pe aici, am tenul gras și prin urmare nu extraordinar de multe îl agasează.
        Exfoliantul se găsește în marile lanțuri de magazine, prin Profi etc, prețul întreg e undeva la 8 - 9 lei din ce-am fost eu atentă, eu l-am prins redus la 3 din aceeași cauză ca crema deodorantă hidratantă cu extract de caise Gerovital Happiness (dacă nu știți povestea, fuguța la articolul dedicat, am pus link pe denumire).
        Nota mea pentru produs: 5 / 10.

2 comentarii:

  1. Cred ca la vara o sa il iau si eu sa il incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La 7,99 - 9,20 lei mi se pare scump pentru cum mi s-a parut. Plus ca din tubul meu s-a scurs din produs. Tot ce se poate sa fi fost din vina mea ca l-am bagat la gramada cu enspe mii de alte cumparaturi prin geanta.

      Ștergere