joi, 8 decembrie 2016

Cartea săptămânii #16: „Inferno” de Dan Brown


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să abordez puțin una dintre ultimele cărți ale lui Dan Brown, și anume „Inferno”. Am ales să sar intenționat peste a treia carte a seriei „Robert Langdon” („The lost key”), aceea nu mi-a plăcut foarte mult, mai mlt mi-a plăcut această a patra carte. Cine știe, poate se va face o ecranizare după „The lost key” sau o voi reciti și îmi voi schimba părerea între timp.
       Acțiunea din „Inferno” are loc în Italia (iarăși; de ce, citiți aici), dar și în Turcia, din câte-mi amintesc. Ideea de bază a cărții e faptul că, într-un fel de preview dezvăluit în cursul cărții, Elizabeth Sinskey, lidera Organizației Mondiale a Sănătății îl „angajează” pe Robert Langdon să o ajute să depisteze un virus ce urmează a fi eliberat într-un mod sau altul de recent decedatul om de știință Bertrad Zobrist, virus ce ar urma să creeze un val de sterilitate în rândul oamenilor pentru a combate suprapopularea planetei.
        Mie îmi place cartea, e scrisă în același stil inconfundabil al lui Dan Brown, iar personajul lui Robert Langdon nu mă dezamăgește nici de această dată.
      Dacă am reușit să vă stârnesc interesul sau să vă bag în ceață, ce mai așteptați? Puneți mâna și citiți cartea!...

2 comentarii:

  1. mi s-a parut interesanta cartea, as vrea sa vad si filmul. imi place genul lui dan brown

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori, mi se pare plictisitor inceputul, ca de exemplu la "Conspiratia", pe care n-am terminat-o niciodata.

      Ștergere